de va som fan

Jag lyckades fan! tog det otroligt lungt, drack bara nån öl ute på krogen. Så stolt över mig själv. Dessutom dissade jag att följa med på efterfest, två stycken till och med. Gick hem tillsammans med min pojkvän, som nu är min pojkvän igen efter lite om och men :) Det kommer bli bra. Det måste bli bra! Iaf så drog han sen till en gemensam kompis men jag stannade hemma och somnade riktigt gött må jag säga.

Igår var jag ute och fotade en sväng sen åkte jag och mamma och tränade. Body combat, riktigt jävla jobbigt var det men samtidigt otroligt roligt. Sen kom älsk hit och vi lagade mat och kollade på film.

Idag är det dock lite mer tråkiga saker som står på schemat, måste fixa min muntliga redovisning för nationella. Ska stå och snacka om något i fem minuter och jag har verkligen ingen aning om vad fan jag ska prata om. superkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0