Honey I'm home

Back från Polen. Kändes skönt att komma iväg, hade nog kanske varit sköner utan dessa tjatande släktingar till min vän. Det gjorde att jag inte riktigt kunde slappna av eftersom man då måste uppföra sig. Konstigt begrepp det där för mig. Pallar inte berätta någonting som hänt, ganska onödigt också. Haft det bra i vilket fall som helst.

Denna dagen har jag tillbringat till största delen i dimman så att säga. Tog till en liten verklighetsflykt imorse som höll i sig ett tag. Arbetade grymt bra på grafen idag och känner mig hel nöjd med min förpackning (inte helt färdig dock). Efter skolan hämtades jag upp av D och vi drog till ett äventyrsbad här i närheten. Har inte varit där på jagvetintehurmångaår så det va jätte kul. Skönt att vi hittade på något roligt tillsammans, som vi inte brukar göra. Ett steg längre upp på listan så att säga.

Nu känns allting lite skevt, eller rättare sagt lite för verkligt.
Orkar inte riktigt med detta normala känner jag. tråkigt.
Men det får jag leva med. I varje fall inatt.
Nu är det ju helg också, party ska det förhoppningsvis tillagas.

specialliserad på verklighetsflykter, hör du det att somna aldrig nykter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0