vet inte

Idag har jag och J varit och köpt tåg biljetter till Ystad, där båten till Polen går ifrån. Vi har ingen aning om hur vi ska ta oss till hennes släktingar som bor ca femtimmars bilfärd ifrån där vi hamnar. Vad nu fan den staden heter, är nog ingen ide för mig att ens tänka tanken på att ta reda på de heller. Och jag bryr mig inte speciellt mycket heller. Sedan har vi även problemet att det tydligen inte går några tåg från ystad och hem när vi väl ska åka tillbaka. Är där cikra en timma försent för att ta sista tåget. Fail på de med, men som sagt ingen bryr sig och lite äventyr har man väl inte dött av?

Helgen har väl funkat, inget överdrivet roligt. Drog av någon konstig anledning på bandy match i lidköping. Drack folköl och flörtade med killen på OKQ8! Hem till M och somnade i soffan. Vaknade upp och hade ingen aning om vart min mobil tagit vägen.

lördag blev hem och lägga sig i badet och försöka slappna av, gick sådär. Sen till polaren för lite förkrök innan krogen.

igår sov jag enbart hela dagen och kollade på film med D. De va myspys.

Jag vet inte riktigt vad som händer med mitt liv i övrigt, händer inte så mycket mer anatar jag. Det är de som är helt enkelt, finns det inget mer för mig? Bara massa tjaffs, alkohol och knark? Det är ivarjefall lite så som det känns. Nej nu ska jag inte vara så negativ, jag gör faktiskt andra saker också. Jag har faktiskt vänner och familj som tycker om mig. Men ibland känns bara allting så jävla meningslöst. Skriver kanske lite senare igen, nu ska jag upp och äta, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0