usch

jag mår illa. Skolan va riktigt hemsk, men nu känns det lite bättre faktiskt. Ska dra bort till en polare om en liten stund och kolla på en film. Får se hur länge jag orkar stanna men kan ju ta en liten sväng iallafall.

Började med nytt projekt i grafisk kommunikation idag också, jag kände ju verkligen peppen. Ska göra om layouten på en tidning som ges ut i en av stadsdelarna. jag fötstår inte vad personen/personerna som gjort den tänker med, något så hemskt fult! Herregud, sånt där som man kan bli riktigt arg av efter tre år på ett medie program.

Men nu ska jag nog gå, tror jag.
usch va allt känns jobbigt och ensamt.
kallt & meningslöst
bortkastat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0