Familjen - Nån gång

Man hinner fundera en hel del när man är ute och promenerar. Kom hem för en liten stund sen. Använder min pappas mp3 och mest bara för att slippe bläddra fram rätt artist helt tiden kör jag shuffel på All musik! Det innebär min musik, min lillebrors & pappas. Blir helt plötsligt riktigt spännande att lyssna på den eftersom man aldrig vet vad som kommer härnäst, just nu är det Nickelback. Nästa låt kan vara vad som helst, Familjen, lars winnerbäck, lena Ph, MBMA, Pink, Laleh, benny bennasi eller eminem. Spännande!

Kan verkligen inte heller förstå hur stor min lilla lillebror har blivit. Han är fjorton, en liten fjortis. Fast nej, han är nog inte så farligt fjortis. Inte när han är med mig iallafall. Det jobbiga börjar ju bli nu när det ringer på dörren hemma. Genom lite suddigt glas ser man konturen på den som plingar på. För några veckor sen gjorde det just de och jag trodde verkligen att de var till mig. Lång, stor kille, keps ja han såg ut som att de skulle kunna va min polare. Men när jag öppnar dörren  står en femtonårig ganstaH-hiphopare där och frågar "är Sebbe hemma?". Hahaha.



Det är till och med ännu mer vuxen poäng till mig idag, har fått internetbank nu från Swedbank!
& jo just de bilden ovan tog jag förut när jag va och fota en skylt för jobbet.
Va inte så kreativt fotande så tog mig friheten att fota lite roligare saker ^^ haha

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0