Fuck life

fyfan fuck life säger jag bara! blev inget Malmö i helgen för att Daniels framdäck är så slitna att man ser väven på dom! Haha, och buss/tåg kostar cp mycket! Så nej inget malmöfestivalen detta år heller! Får satsa på 2010! Kanske kommer något bra band då också till och med, så får vi hoppas att Björn bor kvar i Lund annars är de kört! haha

Igår va cp, de ska vi inte ens tala om. En slutsats har jag ännu en gång tagit från denna kväll.
Ingen sprit för mig, absolut inga shottar! & Absolut inte tappa bort saker.
Bankomaten åt upp mitt kort så nu har jag inte några pengar heller, jag borde ringa banken och fråga vafan man ska göra. Men förra gången jag ringde fick jag prata med en dryg stockholmare.
Så de är fan knappt värt de!

Snart ska vi göra hamburgare!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0