Godmorgon

Titta vilken söt liten katt, som pendlar med bussen varje dag. Haha, läste de i en atrikel på aftonbladet ! Men han börjar bli lite gammal nu så busschaufförerna får se till så att han går av på rätt hållplats!

Förresten skönt med hederliga människor i världen. Var på fest i Vänersborg, Dalaborgsparken (förövrigt väldigt nice!) och råkade som vanligt tappa bort/glömma något. Nu däremot var det hela min väska med plånbok, kamera, nyklar. Men häromdan ringde polisen och jag fick nummret till en pojk som hittat den! Daniels iphone däremot var det ingen som ville lämna in :/

Var på en förfest innan vi drog till festen i Vänersborg också. Jag stod knappt ut en stund, kan brudar verkligen kackla något så otroligt? Jag fick rymma ut på balkongen för jag klarade helt enkelt inte av allt ljud xD Hahah. Jadu.

Tänkte slänga upp bilder men har fortfarande inte hittat min usb-kabel till kameran (är en speciell).
Så en annan dag
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0