har en dejt med kudden

Sitter hemma hos Daniel nu, kom på för en stund sen att jag visst somnade klockan fem så man kanske skulle försöka vända lite på det idag. Så strax ska vi krypa ner i sängen och kolla på morden i midsommer (om vi inte redan sett den här :/) Övningskörde hemifrån och hit förut, gick grymt bra om jag får säga det själv! Längtar tills jag ska skriva in mig på körskolan den 17:e Augusti då dom inte har semesterstängt längre. Well, slut med allt tråkigt tjöt från min del.

Nu blire sängen för oss ;D
(tänkte skriva myspys men efter allt the sims 3 så sket jag i de, haha :p)

over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävlar!!

Nu blir de spännande vem av kusinerna Höglind kommer ta Körkort först

blir det Christopher eller Blir de Sofia..

:P

2009-08-11 @ 08:38:10
URL: http://fullsomenkastrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0