I love life and I dont even pop pills!

Känns jävligt värt det idag. Snoozade från 8 till 10, dock är det ganska jobbigt men de va rätt gött ändå (förutom eftersmaken av huvudvärk). Kaffe & Tv med Daniel sen drog han till jobbet och jag kollade mailen. Så nu är två jobb gjorda och skickade till Da boss (får se om det ev kommer behövas lite redigering).

Pääkis smsade för en stund sen så strax ska jag möta honom! Lite senare blir det till att dra ner till stan med honom och träffa resten av mina bitches för att fika ;D Fan va gött! Vet inte riktigt om jag ser fram emot mässan i Jönköping eller inte?

Igår skulle jag och Daniel dratt och tränat eftersom vi bestämt att vi ska träna varje tisdag & torsdag. De gick åt helvete direkt :P ombytta och allt, sen hittade jag inte mitt gymkort. Så vi fällde ner det (kan ju gå dit utan men ändå) och gick ner till strandgatan och tog några öl istället. Tillsammans med min kusin! Trevligt som fan.

Som sagt, somna aldrig nykter

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0