Jag sa du kan om du vill, du vill så du kan!

Suttit och nördat Animal Planet i någon timme nu, fick dra mig själv därifrån! Till datorn, hur skulle de vara bättre? Haha. Igår blev det Lipz, för första gången på jävligt länge. Det vra helt okej kul, men inte mer än så kan man väl inte påstå. Smockfullt var det iaf. Hela stan hade bestämt sig för att dra dit tror jag. Speciellt sånna som aldrig brukar gå dit vanligtvis. Undra hur det gick till ^^

Var på förfest innan vi drog ner till stan hemma hos en brud som bor vid mig (tydligen). Krisse kom hem till mig vi fixade med bärsen sen drog vi dit och träffade lite random folk, varav jag kände/bekant med 3 av alla som va där, men som tur va var det nice people så det funkade ju great!

Idag är det ju Edetnatta, haha taggar ;) Men jo jag tycker faktiskt att de ska bli kul! Gillar det där med att dom försöker iallafall, fast att det mest bara är lite patetiskt och skrattretande. Ungefär som hur Vänersborg försöker göra sig till en musik och kulturstad och vill att staden ska växa. Men det bara går inte, ge upp! Nej men jag gillar faktiskt Vänersborg, på sommaren. Med någon krog eller två skulle det vara jäkligt nice. Speciellt vid vattnet.

Nu ska jag duscha bort all skabb från igår :D
Pusshaj

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0