lilla my

ååååh usch vad jag kommer sakna My. Bajs på henne som bara ska flytta till Luleå så där. Fick en jätte söt spargris av henne igår från när hon va i USA (chinatown kommer grisen från) och en snygg tshirt! Ida däremot har jag spenderat hela dagen på jobbet, blev inget kunsregister men en massa annat. Tryckte tröjor, fixade till orginal, fikade ;)
Trodde ju inte jag skulle vara där en hel dag så hade ingen mat med mig, svin hungrig när jag kom hem förut. Slängde på pasta, värmde lax och öste på med ketchup till that 70's show :D

Varför tror jag att det hela tiden knackar på dörren?? Jag får sluta skrämma upp mig själv så jävla mycket. Och jag får verkligen sluta med att ha så långt till toaletten efter att jag sett på arkiv x, fiiifaaan.

 



Nu måste jag verkligen städa mitt rum, det ser vedervärdigt ut! :D hahah
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0