Mobbade barn

Hey!
Pallade inte skriva om Gbg eller lägga upp mer bilder förut så dom kommer här. De va iallafall en grymt bra kväll! Som vanligt när vi ska någonstans blir vi alltid försenade på ett eller annat sätt, dålig karma? Helt otroligt hittade vi iallafall till Emelie på hisingen, men eftersom vi var försenade så började vi förfesten redan i bilen! :D Onykterhetsrörelsen på högsta nivå, som det inte finns något bra klipp på youtube med :( suger kyk. 

Sen blev det bara att fortsätta när vi kommit fram, ställde bilen på gästparkeringen. Men glömde lägga i avgiften, så när vi kom tillbaka dan efter blev det en böter på 400 spänn HAHA! Vi fick ju skylla oss själva :P Mycket nytt folk träffade man men många gammla från arvikafestivalen 08! Alltid lika kul att träffa dom! 

      
Bubach höll på att tappa kontrollen så Lollo kom för att styra upp situationen, men hon tappade nog sin kontroll i samma sekund :/  Daniels iphone försvann ju på festen i vänersborg förra helgen så nu har han en ny fin mobil, tejpmobilen!

     

Överst: Robert & daniel sitter och väntar på bussen in till stan och.. ser ledsna ut? TAGGA! Brevid står jag och Niklas under vårat djupa samtal om.. ja en massa jävla skit helt enkelt.

Helt seriösa står jag och daniel med vår blåa skylt och konstaterar att ja nu är det slut på de dåliga tiderna! Och tillsist försöker jag visa hur man ser riktigt white trash ut!! Så NEJ jag står inte och spyr :P Hahah, det enda som fattas är husvagnen i bakgrunden.

Den absolut hemskaste bilden från hela kvällen kommer här, Daniel kommer brinna i helvetet! Hahaha och det kommer jag med eftersom jag sitter och skrattar åt det hela. Jag skäms för mig själv :/



Kommentarer
Postat av: Fridaa så klart

Sååå jävla härliga bilder vi fångade under den kontrollbefinniga och taggade kvällen :D så sjukt lyckad kväll hoppas på en lika lyckad kväll nästa Fredag jag börjar tagga nuuuuu !!!!

2009-08-10 @ 02:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0