och jag hatar att jag älskar det

Lyckades installera photoshop helt själv på min lilla dator! Så nu slipper jag Vistas jävla h0r-låssas-photoshop. Suger kuk, vista suger. Så nu kanske jag äntligen kan lägga ner lite mer energi på bilderna än vad jag gjort på det senaste. Hitta en hel del fina gammla bilder som jag redigerat om. Dom flesta va jag nöjda med redan från början men ^^ Tyvärr har jag inte originalen eftersom min dator kraschade. Hittade dom väldigt långt bak i min bilddagbok, jag hade nästan glömt dom själv! Några av dem kommer här

    

Förhoppningsvid kan man vänta sig lite mer sånt här i framtiden, om jag inte blir allt för insnörad i jobbet, tryck saker och original, layout och allt vad jag håller på med. Säljande blir det ju antagligen till hösten också, när körkortet kommit! Hoppas på att få skriva in mig imorgon eller övermorgon.

och herregud när ska jag sluta älska att skrämma upp mig själv så här mycket. Det blir nästan självdestruktivt när jag springer från toaletten till mitt rum. När jag håller mig för att gå på toaletten bara för det. Men jag älskar det, jag älskar det så mycket att jag hatar det. Nu hittade han en liten flickas skelett i en skog, han drömde om henne och sedan hittade dom henne och nu påstår han att det är en gammal seriemördare. Ska jag fortsätta? Jag kan berätta hela avsnittet?
haha

Over and out

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha good luck with that then ;P

2009-08-18 @ 01:51:34
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0