Om de va nån som undra, de va vi hela tiden.

Wallah, blev överby med Henkepenk idag. Köpte Chai tea, så jävla gott. Speciellt indiskas, rekomenderar de skarpt! Sen förbättrade jag min karma lite och köpte en ekologisk t-shirt, som va jävligt snygg också. Inte för att de syns på mitt usla foto nedan, men den syns iallafall och det är ju de som räknas.

Peter Jöback, vad ska man säga nackskott! Herregud, när man kan sänka sig så lågt som hans låtar då får man fan tänka efter. Jag tänker inte ens citera dom så usla som dom är. Vedervärdigt, verkligen! Han är nu högst upp min min "Om jag fick sjuta någon utan straff lista", tätt följd av Per Gessle.  Jag spyr på dom, bokstavligt.

What ever, jag tänkte försöka mig på att koda lite ikväll och i framtiden. Så antagligen kommer bloggen se åt helvete ut många gånger bara för att jag försöker leka lite teknisk, eller något. Nej men tycker faktiskt att det är ganska roligt att sitta och pilla med de så ska ge de lite tid.
sådeså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0