sena nätter

Naturligtvis när man ska försöka sova ensam så bara kan jag inte somna. Eller det känns helt enkelt bara fel. Har precis satt på Seven, grym film! Va ett tag sen jag såg den men nu va det dags igen. Har precis kommit till den där mysiga delen med den döda extremt feta killen, rätt jävla äckligt.

Imorgon blir det iallafall dra till jobbet en sväng. Min chef har ju kommit hem nu. Han som inte ens sa att han hade tagit semester. Har äntligen fått min lön nu också så nu får vi väl hoppas att det styr upp sig en aning. Blir en nice promenad dit bort först på morgonen, sen tillbaka och käka sen down town och ladda mobilen och köpa larver till mina odjur, kanske en syrsa eller två. Shoppas loss (Y)


Kommentarer
Postat av: amanda

det blev veckans blogg! in & anmäl dig nu! :)

2009-08-10 @ 12:38:38
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0