Snö & hagel - mitt i augusti


"Snö och Hagel - Mitt i augusti" så stod det på famsidan av Trollhätte regionens tidning TTELA idag. Det har alltså varit en jätt hagel skur  skotebyn (en del av trollhättan) som gjorde det svårt för bilar att ta sig fram osv. Hur går det till? Och den stora frågan varför just skoftebyn, varför kom det inte hit? Det är i och för sig en ganska lång bit från Halvorstorp till Skoftebyn, men ändå. Ja du växthuseffekten tar ut sin ilska på oss, eller rättare sagt på skoftebyborna! ;)







Fler bilder finns på TTELAs hemsida, detta är "läsarnas" bilder och alltså inte mina bilder :P
För dom som inte vet att jag heter Sofia, och inte Anna. Så de så, här är länken iaf

Läste preis att IKEAS 2010 katalog har kommit ut! hihi då ska jag sätta mig och drömma mig bort en liten stund när den ploppat ner i brevlådan. Fast sen kanske jag borde va lite kritisk mot dom nu efter allt med min hylla som jag skrev om, haha. Neeej allt annat är ju så fint. Och jag lyckades köpa min stora säng otroligt billigt, tror nog dom räknade lite fel med priset för jag hade då en massa pengar till övers ;)

Anyway detta ser ut att bli en dag att ta vara på och ska man lite på väderprognosen så är det den enda på ett tag nu. Fast vem fan litar på väderprognoserna egentligen? För att ändra ämne väldigt snabbt vaknade jag av att Johan, Jessikas pojkvän, ringde två signaler till mig. Men jag tänkte inte mer på de, tills jag råkade ringa upp honom av misstag! Fast då ringde han upp mig igen, men feg som jag är med min telefonskräck så gick jag på toaletten och lät honom ringa. Jag hoppas verkligen inte att det va något vikktigt, då borde han ju ringt igen!

Nu sk jag upp och ta på mig, brygga mer kaffe och ja lite sånt där mysigt
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0