Vad är klockan och vart är jag någonstans?

Varit nere i stan och fixat lite och käkat lunch med mormin! Bakpotatis med räkröra, skit gott! Nu väntar jag på My som ska cykla från velanda och hit så ska vi gå till sportlife där kusin och Johanna väntar. (Var det bara jag som hörde högtalarna i mataffärerna när någon kommit bort från sina föräldrar?).

Lönar sig att umgås med sin mor, fick ett par Converse och lite bidrga till en klipptid! Naturligtvis var jag tvungen att gå med på att slänga mina andra skor. Haha, jag måste sluta använda skor som är så jävla trasiga, för dom är inte lite trasiga. Det är tur att jag har inlägg annars hade jag skrapat upp hela hälen mot asfalten. Dock sliter de ju lite på dom och på sockar också :/ Så nu har mina favorit sockar med regnbågar på gått sönder :( Abooo. Det är inte lätt här i livet.

Har blivit lite jobb idag också, imorgon ska jag t.o.m. till kontoret. Nice när folk har semester på jobbet, då får ju jag deras uppgifter! :D Haha, denna månaden blir de inte så mkt cash dock men nästa kommer bli fett nice :D

Nu ska jag dansa runt och lyssna på grymt bra musik
och låsas att jag är kändis!

Puuusshaaaaj
over and out 


Kommentarer
Postat av: Katie

Shit vad gott med bakad potatis. Det är så himla bra mat. Man kan stoppa typ vadsomhelst i dom!

2009-08-24 @ 17:06:34
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0