as your attorney, I advise you to stop and take a swim

Klippte precis av mina låga naglar, det var dags. Vi får se när jag orkar klippa dom nästa gång. Det är faktiskt så att anledningen till att jag har långa naglar var från början för att jag inte orkade klippa dom. Nu har det mer blivit en vana och jag känner mig handikappad utan dom, jag kan fan inte träffa rätt tangenter ens? OMGtypliksom.

Jag har spenderat en hel del tankar
på emil i lönneberga låten idag, "huuuuuuuuuuuuujedamig sånt barn han var" vill fan inte försvinna från min skalle. Jag vill bara skrika ut hujedamig hela tiden och hissas upp en flaggstång. Livet är inte enkelt tänkte jag förut då på min promenad. Gick förbi en liten miniatyrbäck och stannade upp och det första jag tänkte var "Om jag var en pyssling skulle jag kunna bo där". Sen stannade jag upp en gång till och tänkte ungefär "Va i helvete Sofia?"

Jag funderar skarpt på att klippa mig själv..
det kan väl inte vara så svårt?
Lätt värt det. Nu ska jag bara gå på jakt efter en passande sax! Återkommer med resultat!

Over and out

Kommentarer
Postat av: a

hur lång utväxt brukar du ha som längst? mina blir toklånga :)

2009-12-09 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0