converting vegetarians

Hahaha, jag åt köttbullar inatt!? Varför i hela jävla världen åt jag köttbullar, alkoholen fick för mig att det var gott så jag åt några stycken men såhär idag och vid närmare eftertanke så var det inte alls speciellt gott. Jag anar mig se en köttätare inom mig. Börjar hela min vänster-hippie-filisofi falla samman?

Men njae, bara tanken på den där köttbullen får mig att må lite illa. Så jag tror inte det blir några mer, inte än på ett bra tag iallfall.

Imorgon ska jag åka ut till skogen! Det blir bakning med mormor & hämta julgran med morfar! Dom behöver lite aktivering tycker jag. Så det blir te å pallra sig upp tidigt och köra farsan till Saab. Haha helt meningslöst? Daniel & Per kom fram till att när Saab fällt ner det i fabrikerna så kan vi förvandla det till en grymt stor krog, fatta vilka ravefester man kan ha där.

 

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0