Reflections on a murderous junkie

(HELVETE vad irriterad jag blir när allt jag skrivit försvinner.. speciellt när jag verkligen inte förstår varför eller hur!?)

Efter ett långt tänkande
(nä inte speciellt långt, fan va jag ljuger hela tiden?) så har jag kommit fram till vilket som är mitt dröm hus. Det stora slottet eller vad man ville kalla det som filmen "Casper" är inspelad i. Och kom fan inte och säg att de är en kuliss!! Jag riktigt längtar till att få springa runt i den stora salen med det psykadelsika golvet. Haha tänk er att ta droger och trippa i de huset? Eller i upp och ner huset på Liseberg.. som dom till min förtvivlan tog bort för flera flera år sen men jag kan inte släppa det.




Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0