En senil kaktant (Framtidsnostalgi)

Jag kommer nog garanterat bli senil när jag blir äldre. Förut gick jag upp och skulle fråga någonting, men så började jag babbla om något annat som ploppade upp i huvudet, så jag glömde bort vad det egentligen var. Och nu så letar jag efter en sak som jag tappat bort. Och anledningen till att jag inte säger vad det är utan benämner det som"en sak" är för att ag glömt bort vad den heter!!? xD Hahaha, jag hoppas att jag kommer bli sådär roligt senil iallafall. En som frågar om man vill ha kakor hela tiden för att man glömt att man redan frågat (så får vi verkligen hoppas att den personen gillar kakor och inte är som jag). En senil kaktant!


Fishrivercanyon i Afrika. Jag i keps = vedervärdigt :D
Men jag gillar att bjuda på mig själv! Min svampcardigan går däremot inte av för hackor!


over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0