Free enterprise. The American dream. Horatio Alger mad on drugs in Las Vegas. Do it now: pure Gonzo journalism.

Nu har jag pysslat ihop mina south park figurer, dom är nice. Tänkte använda dom dom glasunderlägg, det är nämligen pärlplattor som gäller nu! Men de får ni se om ett tag. Har kommit hem nu för en stund sedan från promenad med Tilda! Mina fingrar är is, men det är värt de. Die sonne schint.. öhm ja tyskan är inte vad den har vart typ.

Mm lyssnar på mysigaste låten

"Jag vet redan vem du är jag vet redan vad du heter,
vad jag vill veta nu är vad du tar i centimeter?
Finns det plats för en neger, finns det plats för en neger,
finns det plats för en neger, finns det plats eller?"


Nu är det hög tid för tomatsoppa. Min mage kurrar.
Over and out


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0