helt okej bra

Till och med lyckats slinka in lite jobb idag, hur bra som helst. Sen blev det Överby med Slezak, och det var knappt en enda kotte där? Jag som fasat över mellandagsrean men så visar det sig att den inte var så stor och hemsk som jag trodde. Helt okej bra. Fick till och med köpt en kjol till nyår, dock inte på rea men vad gör man inte. Sen hem till Slezak för lite kaffe med henne, Johan, Elin & Callum.

Jag gillar såna gamla ord. Dock. Ikke. vedervärdigt. Ärligt talat så beskriver äldra ord situationer eller känslor på ett mycket mer intenstivt sätt. Vedervärdigt, helt klart på topp 5.

när jag smög hem med bilen i mitt grepp möttes jag av släkten, som jag trodde hade tassat hem. Men ikke (Ikke är också ett sånt där fint ord) nu ligger dom och sussar så sött i vardagsrummet = ingen var kapabel att köra hem ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0