hillbilly

Precis hemkommen från Hjo, jävla ställe egentligen. Lite Hillbillys, fordonare, raggarställe kändes det som. Fast så hemskt kanske det inte är, men bara kanske. Bilen var helt okej nice. Lite att göra såklart, ena dörren var pajj och ena rutan. haha men det ska blir så jävla kul att skaffa en buss och roadtripa med hela sommarn! Discokulan ska ju in och den ska målas så vackert! Tog förövrigt farsans bil och när et började mörkna behövde jag ju glasögon (jag ser ju som en jävla jude i mörker) men.. tydligen hade jag lyckats glömma skiten i Daniels bil. Lyckat, inget körkort inga pengar inga glasögon. WOho!

Nu tänkte jag sätta mig och kolla vad som händer runt om i landet i sommar. Så ska jag lista ut vilken rutt vi ska ta i somar ;D

Tuudeluu
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0