Magenta

Usch. Självklart kunde jag inte somna inatt (Hoe i met your mother & stockholm live har inget med saken att göra) så nu fick jag ta sovmorgon. Känner mig lite fjantig nästan som kallar det sovmorgon när alla andra i min ålder (& arbetslösa) kallar det tidigt.

Jag vill verkligen baka kola men fortfarande så lever vi på hämt och micromat så det får jag väl vara utan. Inatt satt jag och pärlade en svamp & en ros. Men tyvärr har jag inte avgjort om rosen blev bra ännu så fortfarande ligger den och väntar på att få stryk. Men istället för bak så får det bli pyssel istället tror jag, man ska väl skicka dom där jevla julkorten typ idag så xD

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0