No sucker, i'm not sorry

Det är såna här kvällar då jag saknar Jessikas lägenhet! Tycker att han den där som bor där nu kan i välgörenhetssyfte till mig ge mig nyckeln (för jag har väl inte kvar den? Eller.. hm) så att jag kan få sitta i fönstret igen. Nej men jag känner mig en aning nostalgisk och det går lite ruskigt fort fram nu men jag står ändå still på samma plats. Men snart är det ett nytt år, nya tag.

haha att man alltid lurar i sig det varenda år?
Well iår blir det Vänersborg på nyår!

Och vem fan köper light julmust!? Jag som skulle smussla ner något gott att dricka och vad får jag till min fasa se? En vit etikett - och vi alla vet ju vad det betyder. Skamligt må jag säga!

Over and out

_______________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0