pay no attention to this swine

Fick äntligen chansen att dra till jobbet idag så den missade jag verkligen inte. Dock blev det bara tre timmar, suger rätt hårt att jag inte bara kan stanna och greja eller har fasta arbetstider. Men jag söker jobb som en idiot så hoppas fan att man får något vettigt mail snart.

Dock har jag ju inte
sjunkit så lågt som att stå och sälja abonnemang till folk på stan eller att försöka värva människor till Greenpeace. Då skulle nog mamma skjuta mig, det verkade iallafall så på henne när vi gick förbi ett säljstånd, 3 tror jag det var. Det bara vällde ut glåpord ur käften på henne, så snälla mamma skjut mig inte om jag måste bli försäljare för att kunna försörja mig själv? Nej blir det inget jobb här får jag väl åka till norge, eller sälja mig själv. Ja vem vet!

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0