there was madness in any direction, at any hour

Jag känner lite spelabstinens koka i kroppen, the sims kallar på mig. Men, jag vill fixa uppdateringarna och så innan jag börjar spela. Så jag undrar vart min nördpojkvän är när jag behöver honom? Kände mig enormt dissad när han loggade ut precis när jag skrev. Inte chill daniel, nu blir det inga toddlers för dig inte. Ja lite internskämt kanske.

Det är jäkligt bra att ha internskämt och sånt som bara några personer förstår. Speciellt när man spelar "Med andra ord" (du ska förklara ett ord.. med andra ord helt enkelt).

Daniel sa då: "De kan man aldrig vara ledsen med
Jag svarar snabb som en jude (ja judar är jätte snabba): BALLONG!

Solklart! Frågan är om jag ska till Lillin ikväll, frågan är om jag kommer åka vilse.
Frågan är om jag får låna bilen. Det är frågorna.

Over and out
(Jag är helt jävla slut efter att ha gått med mormor & mamma på överby m.m. herregud vad de är tråkigt att handla, men mat är de fan inget fel på = lätt värt det!)

Och ja just det, svar till "a", eftersom jag är ljusare ser jag lite flintis ut när jag får utväxt :P Så egentligen borde jag färga oftare men med brist på pengar och lite latet så blir det ganska mycket utväxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0