was i just roaming around these Mint hotel escalators in a drug frenzy of some kind, or had I really come out here to Las Vegas ti work on a story?

Jag överlevde min hemmaklippning & håret ser inte ut som hejkomochhjälpmig, utan mer som vanligt. Jävla tur för mig att jag har lockigt hår, hade det vart rakt hade jag då fan inte klippt det själv. Nu sysn det ju inte om det gick åt helvete ;) Ska jag våga platta håret och se hur h*rig jag ser ut? Kanske till och med lite rysk! Ryskhora, det är fina grejer det.

Over and out

Jag bjuder på en bild på mig själv i mina bästa dar



Kommentarer
Postat av: matilda

åh, vilken klassiker! den gillar vi ;)

2009-12-10 @ 20:48:34
URL: http://maryrosematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0