You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it's waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

En helt underbar dag med is, frost och dimma överallt. Helt underbar inifrån vill säga ;) Ute är det bara jävligt kallt och halt. Nä ja e int bitter.

Jag blev väckt av
telefonen imorse och upptäckte till min glädje att jag inte alls behöver gå till tandläkaren idag! Flyttat fram tills Januari, den tiden den sorgen. Idag ska jag hämta mina glasögon och äntligen kunna köra i mörker och slipper anstränga mig för att läsa! FINALLY!

Nu får vi bara hoppas att Davve inte glömmer bort mig och kommer hit med diverse saker, bland annat körkortsbeviset, som ligger i handsfaket.  Funderade på om man skulle börja greja med klappar nu. Kankse är dags.

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0