..

Fuck, Naturkunskap är tråkigt som fan. Hur kan man vilja utbilda sig inom det.. tortyr!
Prov imorgon, får väl se hur fan de går.

Idag har varit en annorlunda dag. Började med att lyssna på en snubbe som gått media
och pluggade i Halmstad nu. Han skulle prata lite om sin utbildning, så nervös han va!
Haha, rolig snubbe med fet prilla iaf xD :P
Sen blev det direkt till Högskolan väst, de va ingen höjdare direkt. Finns inte något där som
jag skulle kunna tänka mig. Dom har en "graf" utbildning men vad jag hört är den inge vidare.
Halmsad eller Kalmar däremot de kanske lockar lite. Fast tänkte nog arbeta ett år eller ngt innan
(om jag nu får något jobb vill säga)

Vid 12 blev jag upphämtad av Rune (haha!). Fick nämligen erbjudande att stå som model för
västtrafiks personaltidning (låter helt otroligt inte sant?). De ville ha någon med lite "attityd" och då
tänkte de på mig, fast för typ 3 år sedan när jag hade lite punk/hardcore stil. Så det fick bli fram med
gamla kläder och dra på sig kajal för hela slanten. Får nog ett regionskort :D vilket betyder att jag kan åka
till Gbg och massa, skit bra! Speciellt när ekonomin inte är på topp.

Imorgon blir det Gbg på tal om det :D Polaren fyller 20 idag (grattis bryden) så de blir party!
Ikväll blir det mer plugg och kanske en lite cruise med callum :P xD
Ev färga håret, om jag vågar!

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0