blåbär?

Godmorgon!
Sitter och dricker morgon kaffe och funderar på vad dagen har att erbjuda. Kan nog ganska snabbt komma fram till att det nog är ingeting. Jag vill åka ut till kusten, till Skara sommarland, bada, grilla, tälta och gå på äventyr. En picknick hade suttit fint också, emn självklart så kräver det mesta fint väder.

Plocka blåbär kanske hade varit något förresten? I 18års present önskade jag ju mig en Hobby och fick en bärplockare. Som jag inte har använt än, så nu kanske det är dags. Sen kan man baka en blåbärspaj, och jag tycler inte ens om paj.

Det är lite konstigt, tårta och kakor, ja allt sånt egentligen tycker jag verkligen inte om. Så på varje kalas så tar jag en bit sen skickar jag över talriken till Daniel så han får äta upp mina rester (Y).

Ja tänka sig så otroligt intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0