Boll - min flickvän

Har precis kollat på Johan Glans film, hysterisk roligt! World tour of skåne. Nu ska jag snart skicka över Yes man som jag velat se så jäkla länge men eftersom daniel redan sett den har jag aldrig fått se den. Och jag har inte kunnat laadd... eller jag menar köpa filmer förut, men nu jävlar! Har till och med lärt mig hur man skickar över filmer från datorn till x-boxet!

Måste erkänna att nu mår jag ganska bra ändå, det värsta idag har nog varit att INTE dricka öl. Det kändes verkligen som att det saknades någonting i min kropp och när jag såg ölen i mitt vitrinskåp insåg jag vad de var. Tänk att man kan vänja sig så jävla fort, haha. Fatta va enkelt de är att bli alkoholist (speciellt när det ligger i släkten - woho, Not!)



Känner att jag har så sjukt svårt att få utlopp för min kreativitet. Gjorde den här förut idag men mja..
vette fan vad jag ska lägga kreativiteten på den liksom bara vill inte fungera, sjukt knepigt!

Godnatt folks!
Höglind out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0