Idag är ingen vanlig dag

För det är min födelsedag och jag fyller meningslös (Y) woho! och här sitter jag och kollar på scrubs i min ensamhet och jag skulle vilja ha lite mer kaffe men jag tog det sista och orkar verkligen inte gå upp för alla trappsteg för att sätta på nytt. Ja det var väl ungefär det tror jag.

Försöker vända om dygnet igen efter i helgen. Började Fredagen med att sita uppe hos en polare och lana hela natten! haha, började spela The sims 3 :D skitkul fast efter sisådär 7 timmar blev det lite små enformigt. Äta, sova, jobba, äta, sova, jobba. Trots de så tänker jag fortsätta spela för jag kan inte inse att det kommer vara exakt lika dant. Nej men faktiskt så är de ganska kul (och jag har inget bättre för mig).

Var på Westcoast motorshow i lördags och "passade" Robins bil (evo8). Fanns en hel del nice bilar där! Slänger in bilder på mina favoriter senare :) Fattar verkligen inte hur man kan gå runt på bilmässor i timmar, det är kul i 10 minuter när du har gått en runda sen kan man dra. 

Well, höglind out (eller nått) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0