Putte i parken 2009

Självklart sitter vi hemma hos min kusin och dricker öl å annat gött! Dom spelar lite dota och jag sitter och surfar + spelar the sims 3 såklart ;) Hel grymt! En av mina har en livslång önskan att bli ihop med 10 pojkar. så jag spenderar tiden med att bli ihop, göra sluta, hitta någon ny, bli ihop, göra slut och så håller de på :D fett! haha

Det blir ju förövrigt putte i parken till helgen! Vi köper bara campingbiljett eftersom vi inte har råd med mer och redan sett banden :P haha, men de kommer bli nice arvikafolk drar dit och de kommer bli så jävla supsup - we like!

& imorgon blir det grillfest hos en annan polare :D partyparty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0