Afroman - I know all about you

Inatt drömde jag att jag - eller det kan ha varit en slags "farm" - hade en massa katter och hunder som bara blev fler och fler. Så var det ett stängsel runt oss med ett litet hål i. Och var katterna eller hundarna såpass små att dom kom igenom hålet då behöll vi dom inte! Så tog jag hand om en liten orange kattunge som hade massa fästingar. Hans pappa var orange och liknade en påfågel lite av någon anledning. AV någon annan konstig anldning hade pappan massa stora orangeablommor som började sjunga så fort han kom i närheten. Dom sjöng väldigt fint faktiskt.

Titta där du vilken fin dröm! ;) Nu sitter jag hemma i vardagsrummet med ytterdörren öppen och njuter av skön musik. Funderade på att gå och på powerwalk (HAHA) men får se hur det blev med de.

Har som sagt morsans Ica-kort så förut var jag och Daniel och shoppade för 300 spänn :P Fast vi köpte faktiskt inte snacks :/ Det fick vara nog nu tänkte vi.

Besökte hjärtum-festen igår också :P Hahaha, de va kuuul. Vi gick naturligtvis inte in, vem vill betala 50 spänn för att gå in i den lokalen när man kan stå utanför och kolla på när folk bråkar? Det var kvällens nöje vi stod lite avsides med varsin öl och kollade på när massa pojkar bråkade och skrek - Det är underhållning det! Så när snuten kommit och stoppat bråken drog vi hem igen för det roliga var ju slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0