gluck gluck

Sitter och dricker kaffe framför tv'n i vardagsrummet och väntar på att solen ska stiga fram över altanen så jag kan lägga mig där ute och mysa. MTV på och den där jävla lilla fjollan såklart. GAGA, fan va trött man blir på detta speciellt när man ser videon. Vad håller dom på med? Vart har alla duktiga regissörer tagit vägen, man blir så jä'vla ledsen av att titta på de.

Förresten så vill jag meddela att midsommar är fett överskattad, ännu en gång! & nu såg jag precis den där reklamen "Vet du vad dina föräldrar gör när du är utomlands?" Hahaha, där har vi en bra reklam folk borde lära sig. Musikvideo-folket borde lära sig lite av våra kära reklamare ;)

Det värsta.. (eller mja det kan ju vara det bästa också beror ju på hur man ser på det) är att man är helt "skadad" efter tre år på medieprogrammet. Man kan inte sluta analysera varenda reklamfilm, annons eller foto. (HERREGUD KAN INTE SKJUTA LADY GAGA GLUCK GLUCK H*RAN?? NU ÄR HON IGÅNG IGEN - THERES NOTHIN ELSE I CAN SAY - HÅLL KÄÄÄFTEN DÅÅÅÅ!!!)

Nu blir jag så otroligt frustrerad av denna Hooo.. kvinna så jag måste ta och lugna ner mig med lite Eminem..



Walla, sjukt dålig bild men ville bara lägga upp mitt screentryck jag gjorde i skolan. Detta är dock den dåligare versionen, har en thissa som blev sjukt mycket bättre men tyckte den va så liten :P Haha

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0