Käp - Vi brinner

Peppar inför vårdcentralen (Y) (noot)
Ska dit på utvärdering av pulmikort (astmamedicin-fanskapt). Behöver verkligen få en riktig undersökning så jag kan sluta hosta någon gån :/ Har hållt på i snart ett halvår, börjar bli lite smått tröttsamt om jag får säga det själv. Vi får väl se vad dom har att säga. Innan dess ska jag städa, mitt rum ser ut som tredjevärldskriget efter student-helgen. Och det var flera dagar sen. Har inte gjort ett skit dom senaste dagarna - jävla skönt. Har bara varit med Daniel, kollat south park spelat diablo och ätit snacks ;D Haha.

Helgen var iallafall hel grym och jag har beslutat mig för att låta bli att berätta om det mer än så. Får mer behövs inte.
En gång till bara hade ju varit helt Ok ;)



Nu ska jag städa bort all AIDS från mitt rum
lalala
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0