Mys, Disney & Morden i midsommer

Halv ligger i min stora säng nu och slänger en liten blick då och då mot Tv. Elin tog sig hemmåt för en liten stunde sen efter en mysig kväll :) Käkade lite mat, grvávad/kallrökt lax, färskpotatis och sallad! Sen blev det Micke & Molle för hela slanten :P Avslutade med en morden i midsommer och nu sitter jag och tittar på en till.

Är egentligen inte speciellt trött men ja borde sova snart. Tänkte mig gå upp i hyffsad tid imorgon så man kan hinna med lite saker för en gångs skull. Försöka få lite struktur i vardagen nu som arbetslös. Känner mig dock inte speciellt motiverad till att söka jobb. Känns mest som att det inte är någon ide eftersom alla bara vill anställa folk med erfarenhet och har man aldrig fått någon är det lite svårt att någonsin få det om det fortsätter så här.  Vet inte alls hur det blir med mitt så kallade "sommarjobb". Har inte hört någonting, lite halv lame.

Yeah yeah thats life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0