Pengar rullar in som de ska - de går bra nu

Så jävla gött, va på jobbet imorse. Nu är allt bestämt, jag kommer jobba hemifrån mrn får komma till kontoret när jag vill! Tjänar 150kr/tim, vilket egentligen är typ 150 kr för en grej obereoende på vilken tid de tar. Vi kom fram till att i genomsnitt tar varje grej så lång tid att göra så det var lättast att göra så. dessutom vinner jag på de eftersom de oftast går mycket snabbar (Y) wiiiii så jävla fett! Super glad!

Kom precis hem från vänersborg, var hos Emmy med Jessika och drack kaffe! Snart kommer Daniel så ska vi åka och handla med morsans icakort :D haha, måste ju firas detta så blir såklart snacks! haha nu när jag jobbar hemma kommer jag äta massor ändå :P maha!  Ska grilla sen också :P


FETT JÄVLA BRA!


 
(Saknar nästan den här frisyren lite smått, fast med lockigt hår suger de egentlige :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0