Tralalalalaaa

Nu precis slog det mig att jag en gång i tiden hade en drömdagbok (eller blir det nattbok?). Inte för jag vet vad det skulle ge mig men det var ganska kul att läsa efteråt, kanske lite smått pinsamt i sina stunder också. Har jag för mig iallafall. Nu då tänkte jag att jag kunde skriva om vad jag drömde om inatt... men såååklaaart kommer jag inte ihåg ett skit av vad jag drömde :/ Så det sög ju. Men detta betyder att jag kanske delar med mig av detta i fortsättningen. (om jag kommer ihåg det vill säga minnet är ju inte på topp). 

Eftersom min kära mamma har åkt iväg på träningsläger med Karaten i en vecka har hon gett mig ansvaret för Ica-kortet! helt okej bra vilket betyder att vi ska inhandla godis, chips, och folköl senare. Bara det allra nödvändigaste för vår överlevnad. Pappa är ju hemma över helgen dock men det har inte så stor betydelse, han mest bara bygger på whiskey-källaren (egentligen är det bara ett jätte litet rum under trappan). men på Måndag drar han till tyskland :D (som vanligt).. Fast då kommer ju mormor på besök. Men det är alltid lika trevligt att sitta och prata med henne och om man är snäll kanske man får extra?

Det upptäckte jag i förrgår att om man är riktigt snäll då får man extra! Jag var på stan med mamma och mormor och åt lunch (blev naturligtvis bjuden), sen gick vi på stan och mamma köpte ett linne och två hårband till mig :) Sen åkte vi och handlade och då fick jag en godispåse och skjuts till Åsbräcka :D wiiii

Så ifortsättningen kanske jag ska vara lite extra snäll! ... kanske ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0