I feel happy in my hoodie on a friday



Walla wallah! Äntligen fredag, den här veckan har inte varit nått å hänga i granen
kan jag väl inte direkt påstå. Spenderade nästan hela dagen igår med att vara
orolig över en polare som inte svara i telefon och ingen hade snackat med henne
på flera dagar. Då kryper de sig lite sakta upp för ryggraden så att säga. Som tur va
gick de bra och va inga större problem med de.

Hade även en jävligt nice kväll at mi casa igår också! Några brudar från klassen (+ en grabb)
kom hit. Vi spela guitar hero och kollade på fear and loathing in Las vegas <333

I onsdags va jag och Daniel hos en polare och kollade på Secret window. Två johnny Depp
filmer på två dagar, fett! Han är grym!

Om ett tag kommer Daniel och hämtar mig tror jag, ska kolla med högtalare och grejer.
Blir party imorgon, överraskningsfest med andra ord. men nog sagt om de.

Egentligen borde jag ha stukit iväg och tränat för ett tag sen men har inte orken till de. Eftersom jag sökt
jobb där är de väl viktigt att kanske visa sitt intresse för träning. Speciellt efter att hon nämnde de att
man måste älska träning för att fungera på arbetsplatsen. (sportlife btw).
Så det blir väl dit imorgon då, hon hör av sig inom 3 veckor sa hon får hoppas på de bästa!

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0