Jag lyssnar faktiskt inte på någon låt, men på Tv är de Office space!

Just nu skriver jag faktiskt bara för att få någon sorts rutin i det hela. Jag vill egentligen inte heller berätta om min dag som "först... seeen" - boooring. MEN jag har umgåtts med Henkepenk på överby och chillat i stan en sväng. Träffade Jessika och Johan också, tummen upp på de!

Börjar känna mig sådär seg och opepp. Gör samma sak dag ut och dag in känns det som. Fast vad har jag att förvänta mig egentligen, vilken arbetsplats man än hamnar på kommer de vara så. Saknar polare att sitta å tjöta med samtidigt som man arbetar och jag är trött på Sveriges radio P4 som spelas dag ut och dag in, ständigt ringande i telefon och bortskämda snorungar som ska hämtas/köras hit och dit. Nej idag och just nu råkar jag bara ha en negativ inställning.

Idag hände det faktiskt något, ja jag vet inte vad man ska kalla de hysteriskt roligt och hemskt pinsamt på samma gång? Som tur var va jag inte med när de pinsamma hände. Kom en kund som ville kolla på arbetskläder (råkar sälja sånt där jag jobbar också) tyvärr var inte han som har hand om de där men jag skrev upp hennes beställning på en lapp och bad henne återkomma. la lappen på borde och fortsätta käka lunch.. Naturligtvis har någon roligjävel suttit och kladdat under beställning och "fyllt i den" med ex. Analplugg 4 stycken XL, Läderpiska 2 st STORA och så vidare.. och så vidare xD xD
Naturligtvis läste kunden lappen för att bekräfta att beställningen var rätt ;D Hahahah

Titta jag hade visst något att berätta trot allt!
De va som fan. Nu tänkte jag gå och lägga mig. Msn kan suga min kyyk som inte vill fungera :/
Så seya! 


Jätt fin bild på mig från i sommras :P
Mest bara för att, men sommarn är saknad såklart precis som alla andra också tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0