a bit lightheaded

Är helt slut efter en dag på ikea. Men jag fick mig allt ett litet skrivbord, som jag inte har en aning om vart det ska stå. Det får väl bli en omöblering snart, tråkigt ;) Eftersom vi gör om i köket var det dags att köpa massa saker, åkte hem med ett halvt kök i bilen kändes det som. Men min lilla pojke har ju äntligen kommit idag :D Så jag bryr mig inte ett piss om vädret utan är allmänt lycklig.



Arbetsförmedlingen är inte speciellt tydliga i sitt skrift språk "...och meddelat söka jobb" & jo jag förstår att vi alla kan göra våra misstag men en viss meningsbyggnad borde väl existera? Dessutom tror jag att dom ville ha en internetrelation med mig, men deras vilja kommer ikke gå igenom. Alla dom missförstånd och tusen mail jag fått sitta och skicka fram och tillbaka tänker jag ikke gå med på!

Nu ska jag försöka göra mig lite varm oboy och sörpla i mig.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0