goddamn hippes!

Nu har jag hittat ett par stövlar att klaffsa runt i istället för mina converse idag! Men har kommit fram till att jag önskar mig ett par snygga gummistövlar i julklapp! Storlek 38 tack. Dom här gröna är inte särskilt attraktiva, inte speciellt sköna heller för den delen xD

 

Förresten så tänkte vi ta och köpa en buss och roadtripa till sommaren. Jag röstar skarpt för den nedan, Gary är ju till och med på den!? (Daniels jättesnigel han fick av mig i 20årspresent) Jag taggar detta som fan. Just nu var tanken bara att dra runt i Sverige men vem vet vi kanske tar oss lite varstans. Danmark allafall ;) Kristiania skulle nog inte tycka illa om oss om vi kom med den här iallafall ;)

 

Dags att börja knalla bort till Teeeldhaa!
Over and out

Kommentarer
Postat av: anna

Den lär smälta in i Kristiania :P 2000talets hippies bor där :) typ.

2009-11-25 @ 18:21:57
URL: http://mittotroligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0