Godmorning starshine

Om det bara hade stått en kopp varmt kaffe på nattduksbordet när jag vaknar varje morgon så hade jag nog faktiskt gått upp när klockan ringer. Men jag måste erkänna att när klockan ringer och man öppnar ögonen, tittar ut genom fönstret och det enda man ser är grå dimma. Nej då är det FAN inte värt det! Så då sover jag en timma till.

Och eftersom jag inte har ett speciellt bra morgonhumör är det värsta som finns när man ska upp och göra kaffe, någon som är pigg och alert, påklädd och redan hunnit med jätte mycket som glatt säger "gooodmorgon!". Då är ungefär det enda som snurrar runt i mitt huvud.. "Skjut mig, eller skjut alla andra bara jag får mitt jävla kaffe".

Så om det någon gång skulle hända att vi bor tillsammans i ett kollektiv eller så, så vet ni det nu.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0