hålla fingrarna sysselsatta

Körningen idag gick nice, nu jävlar börjar de hända grejer på den fronten iallafall ;) Sen efter det gick jag genom kalla kalla stan och kollade in pysselbutiken! Så nu har jag äntligen fått köpt lite saker så ska jag börja pyssla lite julkort och sånt. Hålla fingrarna sysselsatta, haha! Ska bli kul, och han i butiken va så snäll (och en aning gay) så det gjorde hela min dag. Har hela huset för mig själv ikväll då dom andra ska på någon föreläsning så då kan jag laga lite god mat och ha de gött. Till och med titta på Tv utan att någon vill byta kanal, vilken lyx! Jag kan titta på Animal planet hela kvällen <3

 

Återkommer!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Elin

2009-11-10 @ 20:39:38
Postat av: Elin

Lätt att vi ska ha en tycka synd om oss själva dag snart!

2009-11-10 @ 20:41:04
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0