I guess the good times they were all just killing me.

BAH skrev en massa och allt försvann, så bara att ta det igen. Ska iallafall gå lös på blocket nu och sälja massa crap som bara ligger och samlar damm här hemma. Som till exempel ett par dr.martens kängor, jackor, nitbälten med mera. Eftersom lönen denna månaden inte kommer vara speciellt stor får man försöka överleva på annat vis! Hoppas på att någon vill köpa mitt skräp bara!

Imorgon blir det IKEA med mormor och mamma :) Och om jag är snäll kanske jag får mig ett skrivbord också, så det gäller att bita ihop och inte vara en bitterfitta helt enkelt.

Dags att dejta kudden nu tror jag bestämt
Over and out

 

Fed up with all that LSD.
Need more sleep than coke or methamphetamines.
Late nights with warm, warm whiskey.
I guess the good times they were all just killing me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0