kliar i fingrarna

Det kliar lite i fingrarna på mig, måste pilla med någonting. Dags att fixa lite stuff och börja "pyssla" ;) Jag idedroppar lite, skriver ner, tänker om och suddar över och skriver igen. Åh nu kom jag på något jag kan pilla med, fan va nice. Synd att det är hemligt, lalalala.


Tog in min stol i rummet från hallen förut och upptäckte nu att Daniels sko också följde med. Mystiskt. Det är förövrigt den fina stolen jag fick när jag hade fest någon gång 2007. När Elin var ute på promenad och kom tillbaka med en stol. Det var fina tider det må jag säga! Så bjuder på lite gamla bilder, Fniss.

 

Nu ska jag greja med det där.

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0