morgon stund har guld i mun?

Jag vill inte dela min morgonstund med gräsklippande grannar eller en dunkande tvättmaskin. Kan jag inte bara få dricka mit kaffe i lung och ro? Läsa tidningen utan ett evigt surrande i öronen. Gah jag vill flytta ut till landet och inte ha några grannar så tätt inpå. Nu längtar jag bara tills vädret bli bättre så jag kan slippa sitta inne och sura. För det är precis vad jag gör under den här årstiden. Jag blir en bitter gammal pensionär som bara vill vara ifred. Usch, ett jobb, lite mer pengar, mina två pojkar, en egen lägenhet och en resa till någon varmplats. Det skulle vara den perfekta medicinen för mig.

& ja godmorgon
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0